wtorek, 17 września 2013

Prolog

Byli kochankowie.
Licealne paczki.
Wielka tajemnica.
Przyjaciele.
Nowe związki.
Dzieci.
Ciąża.
Nowa historia.
Studia.
Praca.
Ślub.
Poznaj inną historię Belli Swan.
Poznaj jej starych przyjaciół.
Jej byłą miłość- Edwarda.
Jej męża Jeremiego.
Poznaj jej nowe życie.
Poznaj życie jej przyjaciół.
I sprawdź czy ta historia ci się spodoba.
 
_____________________________________________________
Hejka, nazywam się Wampiraja. Postanowiłam pisać swoją historię zmierzchu. Dedykacja dla Wampirzycy z bloga :http://bellajuzniekochaedwarda.blogspot.com/ i Wampirka z bloga: 

9 komentarzy:

  1. Świetny. Rozdział. Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog wystrzałowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko, ale fajnie. Strasznie podoba mi się zwiastun <3 W jakim programie zrobiłaś?
    No i dziękować za dedyka :)

    ps. Wyłącz weryfikację obrazkową jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog krótki ale fajny:)Zwiastun BOMBA:)
    Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział:)
    pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością zaciekawiasz prologiem :) I ja już chcę rozdział 1 ;>
    Podoba mi się zwiastun xD I mam pytanie.. W jakim programie go robiłaś..? :D
    Pisz szybko, bo historia jest ciekawa :)

    Pozdrawiam <333
    Normalnaa Psychopatkaa :**

    OdpowiedzUsuń
  6. prolog jest super czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy 1 rozdział? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo intrygujący prolog, z niecierpliwością czekam nn! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, zapowiada się interesująco ;p Kiedy pojawi się 1 rozdział ?

    OdpowiedzUsuń